به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز ، در راستای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد دکتر طاهر اقدم ، قائم مقام ریاست دانشگاه، روز چهارشنبه ، بیستم مرداد ماه 1400 ، در استانداری آذربایجان شرقی محل استقرار سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت ( سامد ) حضور یافته و به منظور پاسخگویی ورسیدگی به درخواستها ومشکلات شهروندان به صورت تلفنی با تماس گیرندگان سامانه شماره 111 ارتباط مستقیم و زنده برقرار کرد.
دکتر طاهر اقدم در این ارتباط ضمن شنود شکایات و مشکلات مردم نسبت به مسائل بهداشتی ،درمانی ، آموزشی ، اداری ، دانشگاه علوم پزشکی ، راهکارهای مفید و سازنده جهت حل مشکلات به مردم ارائه نموده و به برخی از مسائل دستور رسیدگی وپیگیری را صادر کرد.
وی در این ارتباط تلفنی یادآور شد که پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات مردم از وظایف مهم سازمانی روسا و مدیران بوده و آنان باید با تمام توان سعی در ارائه خدمات بهینه در حوزه سلامت به مردم باشند.