طی ابلاغ صادره از سوی دکتر احمدرضا جودتی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تبریز، دکتر حسین خسروشاهی بعنوان سرپرست مدیریت ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، آئین تکریم و معارفه سرپرست مدیریت ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات با حضور دکتر احمدرضا جودتی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تبریز و مسئولین دانشگاهی و بیمارستانی روز چهارشنبه یکم اسفند ماه 1403 در سالن کنفرانس حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد.
دکتر احمد رضا جودتی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه تغییر و تحولات مدیریتی امروزه بعنوان یک امر معمول در تمام دنیا محسوب می شود افزود: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تبریز از مجموعه هایی است که مستقیماً با سلامتی مردم جامعه سر و کار دارد و از این قاعده و قانون مستثنی نیست.
دکتر جودتی با اشاره به اهمیت نظارت و بازرسی میدانی گفت: باید بازرسی و نظارت را از فرآیندهای موجود در سیستم دانشگاه آغاز کرد و مشکلات را بموقع احصاء و با هوشیاری و تسلط بر مشکلات برای حل مسائل تلاش و برنامه های لازم را ارائه کرد.
وی با اعلام اینکه هدف اصلی در سیستم بازرسی و نظارت رضایت مردم است ادامه داد: مطمئناً با رفع تخلفات و مشکلات جزئی و کوچک و بدون هیچ بی حرمتی می توان از بروز مشکلات بزرگ جلوگیری کرد و امیدواریم با فعال کردن عناصر بیمارستانی مشکلات و تخلفات سیستم دانشگاه نیز احصاء و حل شود.
دکتر حسین خسرو شاهی سرپرست جدید مدیریت ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از مدیر سابق این مجموعه گفت: سعی خواهیم کرد که در بحث پیشگیری در مجموعه اداره بازرسی فعال تر عمل کنیم.
وی ادامه داد: سیستم بهداشت و درمان باید بر اساس برنامه محوری اداره شود و احصاء فرآیندهای مثبت و منفی، احصاء پرونده ها، احصاء نیاز سنجی، حضور متوازن در ستاد و محیط های دانشگاهی، بحث صیانت و رضایت مردم، بحث فرآیند ارائه خدمات، حفظ منابع و تجهیزات دانشگاه، هماهنگی های داخلی و برون بخشی بهداشت و درمان، هماهنگی با نهادهای برون بخشی و ... از اهداف اصلی مدیریت ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه است.
محمد عزیزی مدیر سابق مدیریت ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه نیز ضمن تقدیر و تشکر از همه همکاران و ارائه گزارشی از این مجموعه گفت: ما در طول خدمت در این مجموعه سعی کردیم کسی یا مجموعه ای از بازرسی ها و نظارت ها آسیبی نبیند و مشکلات را با آرامش، عدالت حل کرده و عملکرد سیستم و دانشگاه علوم پزشکی را ارتقاء دهیم.
وی ادامه داد: هدف اصلی این مجموعه جلب رضایت عمومی مردم و اعتماد عمومی است و باید شرایطی را ایجاد کنیم که برای همیشه ماندگار باشد.
در خاتمه این آئین دکتر حسین خسرو شاهی بعنوان سرپرست جدید مدیریت ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه معرفی و از خدمات ارزنده محمد عزیزی مدیر سابق مدیریت ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه تقدیر و تشکر بعمل آمد.
جهت مشاهده تصاویر کلیک کنید.