جوابیه روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز، در خصوص خرابی دستگاه سیتیاسکن بیمارستان باقرالعلوم اهر منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز متن جوابیه بدین شرح است:
با سلام و احترام،
ضمن تقدیر و تشکر از حجتالاسلام والمسلمین حاج آقا جلیل جلیلی بهخاطر توجه ارزشمند و دغدغهمندی ایشان نسبت به مسائل حوزه سلامت و بهداشت مردم شریف منطقه، به استحضار میرساند:
دانشگاه علوم پزشکی تبریز در جریان خرابی دستگاه سیتیاسکن بیمارستان باقرالعلوم اهر قرار داشته و از همان ابتدا اقدامات لازم برای رفع نقص و تعمیر دستگاه آغاز گردیده است.
شایان ذکر است با توجه به هزینه بالای تعمیر و نگهداری این دستگاه تخصصی، تأمین اعتبار لازم از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دستور کار قرار گرفته است و انشاءالله با کمک و پیگیری نماینده محترم شهرستان اهر، روند رفع مشکل تسریع یافته و این دستگاه در آینده نزدیک مجدداً آماده ارائه خدمات تشخیصی به بیماران خواهد شد.
بدیهی است خدمترسانی مطلوب به مردم گرانقدر شهرستان اهر و سایر مناطق همجوار، از اولویتهای اصلی دانشگاه علوم پزشکی تبریز بوده و در این راستا تمامی تلاشها در جهت بازگشت سریع دستگاه به چرخه خدمترسانی ادامه دارد.
از همراهی و صبوری مردم شریف منطقه سپاسگزاری نموده و اطمینان میدهیم مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تبریز در کنار مسئولین محلی و با حمایت و پیگیری نماینده محترم شهرستان اهر، همواره تمام توان خود را برای ارتقای سطح بهداشت و سلامت جامعه بهکار خواهد بست.